تا بحال از خودتان سؤال کردهاید، افزایش فالوور اینستاگرام چه اهمیتی دارد؟ یا اینکه چرا عده ای برای افزایش فالوور از روشهایی مثل خرید فالوور اینستاگرام استفاده میکنند؟ صفحه ای اینستاگرام شما باید به گونه ای باشد که وقتی مخاطب وارد پیج شما میشود، رغبت داشته باشد تا سایر محتواها را مطالعه کند. باید روی صفحه خود کار کنید تا برای فالوورهای خود جذابیت داشته باشید. بعد از جذب فالوورهای واقعی میتوانید برای معرفی برند خود از انواع روشهای تبلیغاتی استفاده کنید.
کاربران زیادی در اینستاگرام معتقدند برای افزایش فالوور باید از تبلیغات شروع کنیم، در صورتی که بدون صرفه هزینههای اضافه میتوان برای جذب فالوور در اینستاگرام فعالیتهایی را انجام داد. زمانی که تعداد فالوورهای پیج شما افزیش نیافتهاست. انجام هر گونه تبلیغاتی بی فایده است. تبلیغات برای دیده شدن و معرفی محصولات برند شما مفید است، اما نقش مهمی در افزایش فالوور اینستاگرام ندارد. بهتر است قبل از اینکه تبلیغی برای پیج خود انجام دهید با روشهای افزایش فالوور ایرانی در اینستاگرام آشنا شوید.
در صفحه خود چه هدفی را دنبال میکنید
بازدید کنندگانی که صفحه شما را میبینند، باید در چند ثانیه اول در جریان فعالیت و اهداف شما قرار بگیرند. در شبکههای اجتماعی مخاطبان معمولاً کم حوصله و هستند و از مطالب کسل کننده فرار میکنند؛ بنابراین باید در قسمت بیوی پیج خود اطلاعات مناسبی را درباره برند خود چگونگی ارائه خدمات و محصولات را توضیح دهید. وقتی شما در کنار توضیحات، راهها و کانالهای ارتباطی را بالای صفحه درج کنید. مخاطبان با یک نگاه میتوانند اهداف شما را تشخیص دهند.
با استفاده از همین روشهای ارگانیک میتوانید، مراحل اولیه افزایش فالوور در اینستاگرام را شروع کنید. پروفایل کسب و کار شما باید شکل بیزینسی به خود بگیرد، با استفاده از تنظیمات اینستاگرام میتوانید پروفایل شخصی خود را به پروفایل بیزینسی تبدیل کنید. در قسمت بالای صفحه خود حتماً شمارههای تماس و ایمیل خود را درج کنید، تا مخاطبان به سادگی با شما ارتباط برقرار کنند.
جذابیت صفحه اینستاگرام
تصاویر در اینستاگرام حرف اول را میزنند، کاربران هنگام ورود به اینستاگرام بلافاصله با انواع و اقسام تصاویر مواجه میشوند. وقتی میخواهید پستهای تصویری بارگذاری کنید، میتوانید خودتان را جای کاربران قرار دهید و ارزیابی کنید که آیا با وجود این پست باعث افزایش فالوور و جذب مخاطب میشود؟ در این صورت میدانید که باید برای اشتراک گذاری تصاویر، بهترینها را در نظر بگیرید.
زیبایی و جذابیت تصاویر پیجتان باید به گونه ای باشد که مخاطب به محض وارد شدن، مکث کند و با دقت بیشتری محتواهای تصویری شما را ببیند. همانطور که میدانید، اینستاگرام بهترین بستر برای ارائه تصاویر و فیلمهای مرتبط با کسب و کار شما است؛ بنابراین میتوانید با کمی خلاقیت و ایده پردازی جذابترین عکس و ویدیوها را در صفحه خود به اشتراک بگذارید. برای آشنایی با روشهای محتوای تصویری میتوانید، مطالب صفحات تولید محتوای گرافیکی و تولید محتوای الکترونیک را مطالعه کنید.
تولید محتوا، خاصترین روش تبلیغات برای افزایش فالوور اینستاگرام
افزایش فالوور از طریق تولید محتوای جذاب و منحصر به فرد یکی از بهترین تکنیکهای اینستاگرام است. وقتی شما صفحه زیبایی و گیرایی بسازید و با ارائه تصاویر با کیفیت نظر مخاطبان را جلب کنید، بیشتر مورد توجه کاربران قرار خواهید گرفت. در نتیجه برای حفظ فالوورها و همچنین افزایش فالوور اینستاگرام جدید میتوانید، تولید محتوای اینستاگرام را در برنامههای پیج خود قرار دهید. سعی کنید محتوایی که در قالب کپشن در کنار عکسها منتشر کردهاید، با موضوع تصاویر سازگاری داشته باشد.

در این روش حواستان به تبلیغات زیاد و غیر معمول باشد، در ارائه تبلیغات اگر زیاده روی کنید ممکن است با ریزش فالوور مواجه شوید. تبلیغات در شبکههای اجتماعی و تولید محتوا در فضای مجازی در صورتی که به درستی انجام شود، برای مخاطبان بسیار جذاب به نظر میرسد. برای یادگیری نکات و توضیحات تولید محتوای اینستاگرام، میتوانید صفحات آموزش تولید محتوا و تولید محتوای سفارشی در مشهد را ببینید.
تولید محتوا به شکلهای مختلف
امکانات تولید محتوا در اینستاگرام به قدری زیاد است که تشخیص بهترین روش برای ارائه محتوا کمی سخت به نظر میرسد. از طریق بارگذاری عکس و فیلم در پست و استوری، تولید محتوای گرافیکی و به اشتراک گذاری فیلم با استفاده از IGTV میتوانید، شرایط را برای افزایش فالوور اینستاگرام فراهم کنید. تولید محتوا در قالبهای متنوع اینستاگرام برای کاربران جذابیت دارد. اگر شما از هشتگ استفاده کنید، سایر کاربران میتوانید پستهای شما را در قسمت اکسپلور ببینند و به سادگی با شما وارد تعامل شوند و پیج شما را دنبال کنند. مخاطبان در شبکههای اجتماعی معمولاً وقت زیادی صرف خواندن محتوای متنی نمیکنند، آنها بیشتر به دنبال تصاویر و فیلمهای آموزشی هستند.
زمانبندی جهت بارگذاری منظم پستها
مدیریت زمان برای به اشتراک گذاری پستها علاوه جذب مخاطبان جدید و افزایش فالوور اینستاگرام، در حفظ فالوورهای قبلی بسیار موثر است. باید برای این بر اساس یک تقویم و برنامه پستهای طولانی و مناسب کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید، تا کاربران متوجه اهداف و پیشرفت شما شوند. توجه داشته باشید که تولید محتوا بدون استراتژی و تقویم محتوایی بی فایده است. زمانبندی در انتشار پستها به شما کمک میکند، آمار صفحه تان را از نظر Reach یعنی میزان بازدید یکتا و Impression یعنی میزان دفعات بازدید، افزایش دهید. با استفاده از برنامهریزی همواره صفحه ای به روز و فعال دارید. در این صورت کاربران زیادی از طریق صفحه اکسپلور وارد پیج شما خواهند شد.

نتیجهگیری: افزایش فالوور اینستاگرام در کنار پادشاه محتوا
امیدواریم شما مخاطبان عزیز از این مقاله پادشاه محتوا اطلاعت کافی را بدست آورده باشید، راهنماییها و نکاتی که در مورد افزایش فالوور اینستاگرام به آنها اشاره کردیم، میتوانند علاوه بر حفظ کاربران قدیمی در جذب فالوور های جدیدتر موثر باشند. توجه داشته باشید که هیچ راه تضمینی برای جذب تعداد فالوور زیاد در مدت زمان کوتاهی وجود ندارد. اگر میخواهید در زمینه مدیریت شبکههای اجتماعی و تولید محتوای اینستاگرام فعالیت کنید، میتوانید با ورود به صفحه تماس با ما، پس از برقراری ارتباط از مشاوره رایگان قبل از ثبت سفارش استفاده کنید و سفارش تولید محتوای خود را ثبت نمایید.