تأثیر جدیدترین شبکه‌های اجتماعی (+ کسب درآمد از اینترنت با شبکه‌های اجتماعی)

 تأثیر-جدیدترین-شبکه‌های-اجتماعی

در طی سال‌های گذشته با پیشرفت دنیای اینترنت و رسانه‌های مجازی، جدیدترین شبکه‌های اجتماعی ظهور کردند. تعدادی از این شبکه‌های اجتماعی در بین کاربران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. از نظر محبوبیت شبکه‌های اجتماعی، رسانه مجازی فیسبوک به عنوان قدیمی‌ترین رسانه اجتماعی رتبه اول را دارد. شبکه اجتماعی فیسبوک با آمدن به فضای وب، انقلابی بزرگی در ارتباطات بشر ایجاد کرد.

امروزه کسب و کارهای اینترنتی به راحتی از شبکه‌های اجتماعی تأثیر می‌گیرند و با استفاده از انواع روش‌های تبلیغاتی در این فضای آنلاین توسعه می‌یابند. در این مقاله می‌خواهیم جدیدترین شبکه‌های اجتماعی را از نظر جنبه‌های مختلف بررسی کنیم. این که خیلی از کاربران برای تفریح و سرگرمی از رسانه‌های مجازی استفاده می‌کنند، اما مدیران کسب و کار دغدغه افزایش درآمد و فروش محصولات برند خود را دارند، جای تفکر دارند. شاید بیشترین کاربرانی که از اینترنت استفاده می‌کنند، در رسانه‌های اجتماعی فعال باشند. به همین علت بسیاری از کسب و کارها تبلیغات مؤثر خود را در این رسانه‌ها انجام می‌دهند. اگر می‌خواهید با روش‌های تبلیغات و تولید محتوا در فضای مجازی آشنا شوید، به صفحات آموزش تولید محتوا و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بروید.

ظهور شبکه اجتماعی اینستاگرام

اگر از نظر رتبه‌بندی به شبکه‌های اجتماعی نگاه کنید، به احتمال 99 درصد اینستاگرام در جایگاه اول قرار دارد. کاربران با حضور گسترده خود در رسانه مجازی اینستاگرام، باعث محبوبیت بسیار زیاد این شبکه اجتماعی شده‌اند. در حال حاضر تعامل در اینستاگرام به وسیله کاربران از فیسبوک بیشتر است. شبکه اجتماعی فیسبوک زیاد مورد استقبال کاربران قرار نمی‌گیرد. کاربرانی که در اینستاگرام و فیسبوک اکانت فعال دارند، ممکن است هر از چند گاهی اکانت فیسبوک خود را چک کنند.

تبلیغات-در-شبکه-اجتماعی-اینستاگرام
تبلیغات-در-شبکه-اجتماعی-اینستاگرام

در حالی که کاربران اینستاگرام شاید ساعات بیشتری از شبانه روز را در این شبکه اجتماعی سر کنند؛ بنابراین اینستاگرام به عنوان یکی از جدیدترین شبکه‌های اجتماعی، بستر مناسب‌ترین برای تبلیغات و بازاریابی می‌باشد. به شما هم پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات و بازاریابی در این فضا، صفحات تولید محتوای اینستاگرام و بازاریابی اینستاگرام را مطالعه کنید. در اینستاگرام می‌توانید با اشتراک گذاری عکس و فیلم (تولید محتوای دیجیتال) کسب و کار خود را معرفی کنید. شبکه اجتماعی اینستاگرام مانند تلگرام، در میان ایرانیان محبوبیت خاصی دارند.

اسنپ چت یکی از جدیدترین شبکه‌های اجتماعی

در بین کاربران جوان تر، شبکه اجتماعی اسنپ چت یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های برای بارگذاری محتوای تصویری و ویدیویی است. همان‌طور که می‌دانید، کاربرانی که در اسنپ چت فعالیت می‌کنند، می‌توانند برای زمان و تعداد تصاویر، محدودیت ایجاد کنند. در اسنپ چت قابلیت ویرایش تصاویر در بالاترین کیفیت وجود دارد. افرادی که در اسنپ چت حضور دارند با استفاده از این قابلیت‌ها، به تصاویر خود متن اضافه می‌کنند و یا آن را به صورت نقاشی درمی‌آورند. این نرم‌افزار ارتباطی در سال 2011 وارد دنیای اینترنت شد. بر اساس تحقیقات آماری انجام شده در سراسر جهان، گفته می‌شود تعداد 400 میلیون اکانت فعال در اسنپ چت وجود دارد.

پینترست با کیفیت‌ترین پلتفرم مولتی مدیا

یکی از جدیدترین شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر که می‌توان با ایجاد اکانت بهترین تصاویر مورد نظر خود را دریافت کنید، شبکه اجتماعی پینترست می‌باشد. این رسانه مجازی سال 2009 فعالیت خود را آغاز کرد. در این شبکه اجتماعی می‌توان تصاویر مورد علاقه خود را پیدا کرد و یا پست‌های سایر مخاطبان را منتشر کرد. نکته جالب توجه درباره این رسانه مجازی، وجود 68 درصد کاربر خانم در این فضا است. بر اساس آمار 500 میلیون اکانت فعال در این رسانه اجتماعی حضور دارند. حضور 68 درصد از زنان در پینترست، این پلتفرم تصویری را به بازار هدف مناسبی برای فروش محصولات و بازاریابی اینترنتی تبدیل کرده‌است.

شبکه اجتماعی لینکدین مختص فعالیت‌های اقتصادی و تجاری

شبکه اجتماعی لینکدین یک بستر مناسب برای حضور مدیران کسب و کار و انجام فعالیت‌های تجاری خود می‌باشد. سال 2003 برای اولین از شبکه اجتماعی لینکدین رونمایی شد. در حال حاضر 630 میلیون اکانت فعال در این رسانه اجتماعی مشغول به کار هستند. بازدید از لینکدین به اندازه دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام نیست. بیشترین بازدید توسط کاربران از لینکدین، ماهانه یک الی دو بار است. کاربران ایرانی از شبکه اجتماعی لینکدین به منظور ارائه رزومه کاری خود استفاده می‌کنند.

ردیت از جدیدترین شبکه‌های اجتماعی اختصاصی اخبار و سرگرمی

با ساختن یک اکانت در شبکه اجتماعی ردیت، از امکانات به اشتراک گذاری پست‌ها و لینک‌های سایت خود برخوردار خواهید شد. با استفاده اکانت ردیت می‌توانید با مراجعه به صفحات سایت، به آن‌ها رای بدهید. لینک‌های ارسالی که دارای رای بیشتری باشند، در صفحات اصلی و یا اول سایت قرار خواهند گرفت. سال 2005 ردیت به عنوان یکی از جدیدترین شبکه‌های اجتماعی وارد دنیای دیجیتال شد. در حال حاضر چیزی حدود 250 میلیون اکانت در رسانه مجازی ردیت فعالیت می‌کنند.

استفاده-از-جدیدترین-شبکه-های-اجتماعی
استفاده-از-جدیدترین-شبکه-های-اجتماعی

نتیجه‌گیری استفاده از جدیدترین شبکه های اجتماعی

جدیدترین شبکه‌های اجتماعی تنها جهت سرگرمی و تفریح کاربران ساخته نشده‌اند، بلکه می‌توان برای استفاده سودمند و تأثیر گذار در این فضاها شروع به کار کرد. شمایی که در حال خواندن این مطلب هستید و دغدغه راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود را با استفاده از شبکه‌های مجازی دارید. باید برای حضور فعال و مؤثر در هر کدام از رسانه‌های اجتماعی مهارت‌های مرتبط با مدیریت شبکه‌های اجتماعی را کسب کنید. عده زیادی از افراد هستند، که بدون اطلاع برای تبلیغات کسب و کار خود در فضای مجازی سرمایه قابل توجهی را خرج می‌کنند، اما چون راهکارهای مربوط به آن را یاد ندارند، باعث ایجاد خساراتی به کسب و کار خود می‌شوند.

اگر شما تصمیم به حضور در شبکه‌های مجازی دارید و می‌خواهید از این طریق محصولات خود را به فروش برسانید، باید صفر تا صد تبلیغات صفحه خود را به تیم تولید محتوای حرفه ای یا بهترین شرکت تولید محتوا تحویل دهید. در این صورت می‌توانید، برای رسیدن به اهداف خود امیدوار باشید. پادشاه محتوا متخصص ارائه خدمات در زمینه مدیریت شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوا در فضای مجازی می‌باشد. جهت همکاری می‌توانید، به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *