درخواست تولید محتوا چرا و چگونه؟ (+نکات مهمی که به شما نمی‌گویند!)

درخواست-تولید-محتوا-چرا-و-چگونه؟

درخواست تولید محتوا باید با شناخت کافی کاربران از کسب و کار و شرکت‌های تولید محتوا صورت بگیرد. شاید اکثر صاحبان کسب و کار متوجه مزایای تولید محتوا برای کسب و کارشان شده‌اند. به همین علت به دنبال افراد کارشناس و حرفه ای در این زمینه هستند تا درخواست تولید محتوا خود را به آن‌ها اعلام کنند. ما در این مقاله خواهیم گفت که شما برای در خواستی که از محتوا نویس دارید و می‌خواهید به او سفارش کار بدهید باید به چه نکاتی توجه کنید.

به نظر شما برای درخواست تولید محتوا باید چه اطلاعاتی داشته باشید؟ اولویت شما برای سفارش کار محتوا از شرکت‌ها چیست؟ این‌ها سوالاتی اس که باید پاسخ آن‌ها را بدانید. تا صفر تا صد کسب و کار خود را به آن‌ها بسپارید. وقتی سفارش کار محتوا به افراد متخصص می‌دهید باید بدانید که آن‌ها در مقابل کار شما چه مسئولیت‌هایی دارند و یا اینکه محتوای خود را از کسی بخواهید که مهارت‌های تجربی کافی را در این زمینه داشته باشد و رفتار او در برابر درخواست شما چگونه است. اگر درباره هر کدام از سوالاتی که برایتان مطرح می‌شود اطلاعات مورد نیاز آن را کسب کنید به راحتی کسب و کار خود را به شرکت‌ها و افراد کارشناس تولید محتوا می‌سپارید.

تولید محتوا به زبان ساده چیست؟

شما به عنوان یک مدیر شغلی قبل از اینکه بخواهید از محتوا برای رسیدن به اهداف کسب و کار خود استفاده کنید باید درباره این موضوع حداقل اطلاعاتی بدست آورید. حالا به نظر شما تولید محتوا چگونه فرایندی است؟ تولید محتوا، یعنی انتقال موضوع یا پیام جدیدی توسط متن و ابزارهای رسانه ای به کاربران است. در واقع باید برای شروع این کار محتوا نویس ابتدا یک موضوع مناسب برای نوشتن انتخاب کند و پس از آن تصمیم بگیرد با چه نوع محتوا و فرمی می‌خواهد آن را تولید کند. همچنین باید دو مسئله اصلی کلمات کلیدی و سئو و بهینه‌سازی سایت را در نظر داشته باشد.

تولید-محتوا-به-زبان-ساده-چیست؟
تولید-محتوا-به-زبان-ساده-چیست؟

کارشناس تولید محتوا در قبال درخواست شما چه مسئولیت‌هایی دارد؟

شما تمام تلاش خود را می‌کنید تا درخواست تولید محتوا کسب و کار خود را به یک فردی که تخصص کافی را در حوزه تولید محتوا دارد ارائه کنید. تا اینکه به شما کاری با کیفیت و قابل قبول تحویل دهد البته که از او با توجه به مسئولیت‌هایی دارد همین انتظار می‌رود. مسئولیت‌هایی که کارشناسان تولید محتوا در برابر مشتریان دارند به شرح زیر است:

  • انگیزه مضاعف برای همکاری و ارائه خلاقیت و ایده پردازی به مشتری جهت بهتر شدن کار
  • نظارت و گفت و گو درباره ارزیابی نوع محتوا و اهدافی که شما در نظر دارید.
  • داشتن اطلاعات کافی در مورد فعالیت‌های دنیای دیجیتال مارکتینگ و حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی
  • استفاده از روش‌های برتر و برخورداری از علم و آگاهی درباره موضوعات محتوا
  • توجه به به روز رسانی سایت و فعالیت مداوم برای به اشتراک گذاری محتوا
  • از همه مهم‌ترین مدیریت زمان و داشتن برنامه برای هر دو طرف از زمان درخواست تولید محتوا تا تحویل

کارشناس تولید محتوا باید در چه زمینه‌هایی مهارت کافی داشته باشد؟

مهارت در کار تولید محتوا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در واقع کارمندانی که در بهترین شرکت تولید محتوا مشغول به کار هستند. معمولاً افراد متخصص و خلاقی در رابطه با کار خود می‌باشند. آن‌ها برای تحویل محتوایی استاندارد و با کیفیت به مشتریان باید مهارت‌های مورد نیاز در این زمینه را کسب کنند. تا بتوانند در کنار محتوا نویسی، انواع خدمات تولید محتوا را به مخاطبان ارائه کنند؛ بنابراین از کسانی درخواست تولید محتوا کنید که به مهارت‌های زیر تسلط کافی داشته باشند. نکته قابل توجه برای کاربران و مخاطبان مهارت‌هایی کارشناسان تولید محتوا دارند باید در زمینه تجربی و کلیدی باشد:

  • تسلط کافی بر زبان فارسی و داشتن مطالعه در در زمینه‌های مختلف کتاب، رسانه، مجلات و جستجو در گوگل
  • علاوه بر مهارت در تولید محتوا، در حوزه دیجیتال مارکتینگ یک تخصص مجزا داشته باشد.
  • توانایی پیدا کردن کلمات کلیدی و بررسی الگوریتم‌های گوگل جهت به روز رسانی محتواها و سایت
  • تجربه کار با WordPress, Google Analytics, Google Webmaster و مهارت مورد نیاز درباره آن‌ها داشته باشد.
  • در کپی رایتینگ و بکار بردن تکینیک‌های تولید محتوا همراه با سئو و بهینه‌سازی توانمند باشد.
  • مهارت نوشتن محتواهای خبری
  • داشتن تجربه لازم در رابطه با نویسندگی برای کارهای رسانه ای
  • قدرت روان خوانی و ویراستاری متون
  • ارائه ایده‌های خلاقانه در کار تولید محتوا
  • آشنایی با زبان انگلیسی برای کار محتوا ترجمه
  • توانایی تحلیل و بررسی اطلاعات و منابعی که می‌خواهد برای محتوای شما استفاده کند.
  • در نوشتن محتوا برای وبلاگ تجربیات کافی را کسب کرده باشد.
  • توانایی مدیریت شبکه‌های اجتماعی و به اشتراک گذاری محتوا در صفحات کسب و کار شما
  • ارائه تقویم برای زمان‌بندی و نظم در کار برای تحویل سفارش در اسرع وقت
    کارشناس-تولید-محتوا-باید-در-چه-زمینه‌هایی-مهارت-کافی-داشته-باشد؟
    کارشناس-تولید-محتوا-باید-در-چه-زمینه‌هایی-مهارت-کافی-داشته-باشد؟

سوالات خود را درباره موضوعات مختلف از کارشناسان تولید محتوا بپرسید!

شما به عنوان کسی که درخواست تولید محتوا خود به فرد متخصص ارائه کرده‌اید. باید در رابطه با موضوعات و مواردی که به محتوای کسب و کار شما مربوط می‌شود، بتوانید پاسخ سوالات و کنجکاوی‌های خود را پیدا کنید. البته از طرفی تولیدکننده محتوا باید توانایی پاسخگویی سوالات شما را داشته باشد. در مرحله مشاوره و تعیین استراتژی محتوا هم برخی از چالش‌های شما حل خواهد شد. همه این‌ها به شما کمک می‌کند که کارشناس تولید محتوا به منظور توسعه کسب و کار شما محتوایی خلاق و ارزشمند را تولید کند تا شاهد نتایج مثبت آن در فرایند شغلی خود در کوتاه مدت باشید.

پادشاه محتوا پاسخگوی درخواست تولید محتوا کاربران

حالا که درباره چگونگی ارائه درخواست و سفارش کار به شرکت‌های تولید محتوا آشنا شده‌اید. باید بتوانید سفارش خود را به افرادی در این زمینه به معنای واقعی کارشناس هستند ارائه کنید. شرکت پادشاه محتوا برای مشتریانی که اهداف بلند مدت را برای کسب و کار خود در دنیای دیجیتال تعیین کرده‌اند. مشاوره و استراتژی‌های مورد نیاز آن‌ها را طبق برنامه و مدیریت زمان ارائه می‌کند. شما هم می‌توانید برای همکاری و دریافت مشاوره رایگان قبل از ثبت سفارش با ما تماس بگیرید. امیدواریم در جهت پیشبرد اهداف کسب و کار شما موثر و مفید واقع شویم.