مدیریت پیج اینستاگرام چیست؟ (+ نکات مهم درباره مدیریت پیج کسب و کار شما)

اهمیت-مدیریت-پیج-اینستاگرام

امروزه مدیریت پیج اینستاگرام به یکی از مشاغل بسیار مهم در حوزه دیجیتال مارکتینگ و برندینگ محصولات شناخته شده‌است. اغلب کسب و کار‌هایی در فضای اینستاگرام حضور دارند، برای این رشد و پیشرفتی داشته باشند، باید نحوه مدیریت پیج اینستاگرام را یاد بگیرند. در غیر این صورت باید برای استخدام ادمین اینستاگرام برنامه ریزی کنند. مدیریت اینستاگرام و یا مدیریت شبکه‌های اجتماعی دیگر، فرقی نمی‌کند، در همه آن‌ها باید مهارت‌ها و تخصص‌های لازم را داشته باشید.

شخصی را که به عنوان ادمین اینستاگرام خود انتخاب می‌کنید، باید تخصص‌های لازم را در رابطه با نحوه مدیریت اینستاگرام داشته باشد. اما به نظر شما آیا یک ادمین اینستاگرام می‌تواند به تنهایی همه مهارت‌های مدیریت اینستاگرام را داشته باشید؟ مطئمناً پاسخ شما خیر است. مدیریت پیج اینستاگرام به مهارت و تجربه نیاز دارد و همه این توسط یک تیم حرفه ای انجام می‌شود.

مهم‌ترین نکته درباره مدیریت پیج اینستاگرام

یکی از عواملی که در مدیریت اینستاگرام نقش بسیار مهمی دارد، که در حقیقت می‌توان گفت هدف اصلی همه کسب و کار‌ها به حساب می‌آید. طراحی استراتژی تولید محتوای اینستاگرام است. اگر استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام به درستی طراحی و برنامه ریزی شود، می‌توانید از مخاطبان و بازدید کنندگان و کسانی که به پیج شما توجه دارند، بازخورد‌های خوب و نظرات مثبتی دریافت کنید.

به طور کلی برای افزایش فالوور هدفمند اینستاگرام و افزایش فروش محصولات و پیدا کردن بازار هدف، باید مهارت‌های مورد نیاز را کسب کنید و بتوانید از اینستاگرام تحلیل آماری بدست آورید. در ادامه این مقاله به نکات مهم مدیریت پیج اینستاگرام و بازاریابی اینستاگرام اشاره خواهیم کرد. همان طور که گفتیم تولید محتوا و تدوین استراتژی محتوا برای اینستاگرام اهمیت بسیاری دارد، پس اگر می‌خواهید با تولید محتوا و مسائل پیرامون آشنا شوید، می‌توانید صفحه آموزش تولید محتوا را مطالعه کنید.

نکات-کلیدی-برای-مدیریت-پیج-اینستاگرام
نکات-کلیدی-برای-مدیریت-پیج-اینستاگرام

نکات کلیدی در مورد مدیریت اینستاگرام

به نظر شما با توجه به چه نکاتی باید پیج خود را مدیریت کنید؟ همان طور که گفتیم اولین و مهم‌ترین نکته تولید محتوای اینستاگرام است، که باید بسیار با ارزش و جذاب باشد. محتوا می‌تواند به بیشتر دیده شدن و افزایش فالوور تاثیر بسیار مهم داشته باشد. افزایش فالوور اینستاگرام به صورت هدفمند و واقعی یکی دیگر از نکاتی است باید به آن توجه کنید و برای این کار باید از روش‌های ارگانیک افزایش فالوور استفاده کنید.

برقراری ارتباط و تعامل با کاربران، افزایش لایک اینستاگرام و مشارکت مخاطبان از طریق کامنت، دایرکت، ویدیو و .. ، برندینگ و شناخت کاربران از نام تجاری و اعتبار شما، تبلیغات در اینستاگرام در زمینه فروش محصولات و ارائه خدمات، برگزار‌های کمپین‌های تبلیغاتی برای جذب مخاطب بیشتر، بکار‌گیری هشتگ‌ها، به اشتراک گذاری پست‌های صفحه خود با استفاده از هشتگ در قسمت اکسپلور، احترام به مخاطبان و پاسخ به سوالات وچالش‌های آن‌ها در دایرکت کامنت، پرسش و پاسخ با مشتری با از طریق استوری، با اشتراک گذاری استوری‌ها مختلف می‌توانید، کاربران را ارزیابی کنید و فعالیت‌های خود را مورد سنجش قرار دهید. استفاده از خلاقیت و ایده‌های مناسب برای رشد و توسعه پیج کسب و کار خود و ارائه مدیریت استاندارد جهت رشد پیج اینستاگرام.

پادشاه محتوا برای مدیریت پیج اینستاگرام

ما در پادشاه محتوا به طور کامل امور پیج اینستاگرام شما را با استفاده از استراتژی، تولید محتوای اینستاگرام و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی انجام خواهیم داد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که درباره مدیریت پیج به آن بسیار مورد توجه تیم تولید محتوا قرار می‌گیرد، زمان بندی و مسئولیت پذیری در مدیریت اینستاگرام می‌باشد. شما می‌توانید برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود در هر زمان از شبانه روز با ما در ارتباط باشید.

فرآیند مدیریت پیج اینستاگرام توسط یک نفر کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است، ما در پادشاه محتوا برای ارائه بهتر خدمات در نحوه مدیریت پیج اینستاگرام از یک تیم حرفه ای و کامل استفاده می‌کنیم. مدیر یا ادمین پیج اینستاگرام، کارشناس تولید محتوا، گرافیست، تبلیغ نویسی حرفه ای و … از جمله مسئولیت‌هایی است که در تعهد داریم در مورد برای مدیریت اینستاگرام شما انجام دهیم.

ربات بهتر است یا ادمین اینستاگرام؟

عده ی زیادی از افراد هنگام شروع فعالیت‌های خود صفحه اینستاگرام از ربات‌های اینستاگرامی برای افزایش فالوور، لایک و کامنت و … استفاده می‌کنند. خوشبختانه این فرآیند توسط اینستاگرام غیر قانونی اعلام شده‌است و هر پیجی را که تشخیص دهد، برای گسترش فعالیت‌های خود از ربات استفاده می‌کند، بعد از ارسال پیام هشدار، پیج را به طور کلی مسدود خواهد کرد.

ما پیشنهاد می‌کنیم برای توسعه پیج اینستاگرام خود از راهکار‌های عملی و ارگانیک استفاده کنید. به عنوان مثال اگر ادمین اینستاگرام طبق یک برنامه منظم، در طول روز فعالیت‌های پیج را کنترل و بررسی و هر بار که از پیج بازدید می‌کند، پاسخگوی کامنت‌ها و دایرکت‌ها باشد، قطعاً تاثیر آن را در افزایش فالوور خواهد دید. یکی از نکات مهمی که به ربات‌های اینستاگرامی مربوط می‌شود، افزایش فالوور غیر واقعی و فیک می‌باشد.

ادمین با استفاده از روش‌های درست و حساب شده، فالوور‌های واقعی و با کیفیت را برای پیج شما جمع آوری می‌کند. ادمین اینستاگرام برای جذب فالوور‌های واقعی، وقت زیادی می‌گذارد و هر اکانت را به طور کامل بررسی می‌کند. با وجود این همه دقت و کنترل بعید از است که حتی یک فالوور فیک هم وجود داشته باشد. ربات‌های اینستاگرام علاوه بر این که در زمینه جذب فالوور واقعی ناتوان هستند، نمی‌توانند به کاربران ارتباط دوستانه و خوبی برقرار کنند. کار مهم دیگری که ادمین اینستاگرام انجام می‌دهد، ایجاد ارتباط گرم و دوستانه با کاربران پیج می‌باشد. برای این کار باید وقت زیادی صرف شود، تا شاهد نتایج موفقیت آمیزی از میزان فروش و افزایش درآمد باشید.

بهترین راه، مدیریت پیج اینستاگرام است؟ یا خرید پیج اینستاگرام؟

به نظر شما چرا برخی از افراد تصمیم به فروش پیج خود می‌گیرند؟ آیا آن‌ها پیجی را که کاربران و بازدید کنندگان در آن مشارکت داشته باشند را می‌فروشند؟ همیشه هنگام خرید پیج اینستاگرام به واقعی بودن فالوور‌های آن دقت کنید. به ویژه زمانی که پیج‌هایی با فالوور‌های زیاد و با قیمت بسیار پایین به فروش می‌رسد. این نشان می‌دهد تعداد زیادی از فالوور‌های آن پیج غیر واقعی و فیک هستند.

به نظر شما درصدی از فالوور‌های آن واقعی باشند، آیا برای شما نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت؟ قطعاً اینطور نخواهد بود. تصور کنید، شما پیجی را که زمینه کاری او به اشتراک گذاری فیلم‌های و کتاب‌های انگیزشی بوده را خریداری کرده‌اید و در یک اقدام می‌خواهید فعالیت‌های فروش لوازم آرایشی و بهداشتی را آغاز کنید.

بهترین-روش-مدیریت-پیج-اینستاگرام
بهترین-روش-مدیریت-پیج-اینستاگرام

اگر خیلی خوش شانس باشید، شاید درصد کمی از فالوور‌ها به موضوع کسب و کار شما علاقه مند باشند. اما اگر تعداد زیادی از فالوور‌های آن پیج آقا باشند، با تغییر کاربری پیج به فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی ممکن است، آقایان دیگر شما را دنبال نکنند، در این صورت پیج شما با ریزش فالوور مواجه خواهد شد. از طرفی بسیاری از مخاطبان هستند که ارزشی برای تبلیغات شما قائل نمی‌شوند و به راحتی شما را آنفالو می‌کنند. گفته می‌شود با توجه به قوانین اینستاگرام، در صورتی اینستاگرام متوجه خرید و فروش پیج و تغییر آیدی شود، آن را مسدود خواهد کرد.

تولید محتوا در اینستاگرام و ارائه بهترین استراتژی محتوا در شبکه اجتماعی

تولید محتوا در دیجیتال مارکتینگ برای هر کسب و کاری فعالیتی ضروری محسوب می‌شود. شما برای تبلیغات کسب و کار خود در اینستاگرام سرمایه گذاری می‌کنید و می‌خواهید نتیجه قابل قبولی را از تبلیغات کسب و کار خود در شبکه‌های اجتماعی بدست آورید، طراحی استراتژی تولید محتوای با کیفیت و استاندارد می‌تواند برای کسب و کار شما اثر بخش واقع شود.

همان طور که می‌دانید افراد زیادی از اینستاگرام برای سرگرمی و تفریح روزانه خود استفاده می‌کنند، به همین علت محتوایی که در زمینه تبلیغات ارائه می‌کنید، باید در نهایت جدیت، جذابیت هم داشته باشد. خودتان را جای کاربر قرار دهید، آیا با دیدن عکس یا عنوان جذاب نظرتان جلب نمی‌شود؟ آیا از دیدن فیلم یا تصویر سرگرم کننده ای لذت نمی‌برید؟ دقیقاً همین احساس را باید در مخاطبان خود ایجاد کنید.

تولید محتوا مهم‌ترین اصل مدیریت پیج اینستاگرام است، که از طرف تیم تولید محتوای حرفه ای به روش‌های مختلف ارائه می‌شود. انواع روش‌های تولید محتوا در اینستاگرام کاربرد دارند، اما تولید محتوای گرافیکی و تصویری و ویدیویی طرفداری بیشتری دارند. زیرا بسیاری از افرادی که وقت خود را در این شبکه اجتماعی صرف می‌کنند، از خواندن متن‌های طولانی و طاقت فرسا فراری هستند و بیشتر عکس‌ها و فیلم‌های آموزشی می‌بینند. برای مدیریت پیج اینستاگرام سعی کنید، بیشتر از تولید محتوای تیزر تبلیغاتی استفاده کنید.

شما از شرکت تولید محتوا برای مدیریت پیج اینستاگرام چه انتظاراتی دارید؟

ارائه خدمات مدیریت شبکه‌های اجتماعی نیاز به تخصص و مهارت‌های مورد نیاز دارد و اگر می‌خواهید برای دریافت بهترین خدمات پیرامون مدیریت اینستاگرام سرمایه گذاری کنید، باید بهترین شرکت تولید محتوا را برای این کار در نظر بگیرید. اولین کاری تیم تولید محتوا در زمینه تبلیغات اینستاگرام و دیجیتال مارکتینگ انجام می‌دهد، ساختن پیج اینستاگرام و در نظر گرفتن یک ادمین مخصوص برای این کار است.

ساخت لوگو و استفاده از طرح‌های گرافیکی برای ایجاد تفاوت با سایر رقبا، تولید محتوای گرافیکی و تاثیر گذار در رابطه با موضوعات پست‌ها، برای اثر گذاری بیشتر تبلیغات، فیلم برداری و عکس برداری از فروشگاه و محیط کار شما برای انتشار تولید محتوای تیزر تبلیغاتی، ویرایش تصاویر تولید محتوای ویدیویی در کوتاه‌ترین زمان، در نظر گرفتن پست‌های ویژه برای معرفی خدمات کسب و کار، به اشتراک گذاری محتوای متنی و تصویری از طریق استوری، بررسی سایر پیج‌های مرتبط با کسب و کار شما به ویژه پیج‌های رقبا، شناخت و کسب اطلاعات از مخاطبان برای پیدا کردن بازار هدف و طراحی بیزینس پلان جهت رفع کم و کاستی‌های فعالیت‌های مرتبط با مدیریت پیج اینستاگرام شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *