کلمات اعتمادساز ؛ معرفی22موردی که مخاطب نمی‌تواند دربرابرشان، مقاومت کند

به‌طور منحصر به فرد به کلمات اعتماد ساز اختصاص دارد. کلماتی که به شما کمک می‌کنند تا حس اعتماد به کسب و کار یا خدماتتان را برای مخاطب، القا کنید.

در ادامه سری آموزش‌های سریالی پادشاه محتوا، به این مطلب رسیدیم. اگر مطلب “قدرتمندترین کلمات برای مخاطب تنبل” ما را خوانده باشید، به احتمال 99% می‌دانید که عبارت‌هایی که در تولید محتوایتان به کار می‌روند، چقدر می‌توانند حیاتی باشند. این مطلب، به‌طور منحصر به فرد به کلمات اعتمادساز اختصاص دارد. کلماتی که به شما کمک می‌کنند تا حس اعتماد به کسب و کار یا خدماتتان را برای مخاطب، القا کنید. بنابراین اگر: 

  • کپی رایتر هستید 
  • دارای کسب و کار آنلاینی هستید 
  • می‌خواهید فروشتان را بیشتر کنید 
  • می‌خواهید ورودی گوگلتان را افزایش دهید

پس به خواندن ادامه دهید و از آموزه‌های این مطلب پادشاه محتوا، نهایت استفاده را ببرید. 

اعتماد، همه چیز است! 

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا برخی از مردم حاضرند حتی پول بیشتری بدهند، ما از یک کسب و کار یا برند خاص خرید یا خدماتشان را سفارش بدهند؟ اگر نمی‌دانید، ما به شما می‌گوییم. ریشه چنین چیزی، تنها در یک چیز است : اعتماد و اعتماد و اعتماد! 

بیایید برای یک لحظه خودتان را جای مخاطب بگذارید. فرض کنید، خواهان خرید محصولی هستید که دو وب سایت آن را به شما می‌دهد. به یکی از آنها، کاملاً اعتماد دارید و از رضایت بعد از خرید محصولتان، مطمئن هستید و به دیگری آنطور که باید و شاید نه! 

به احتمال خیلی خیلی زیاد (شاید هم نه)، شما خریدتان را از کسب و کاری انجام می‌دهید که به آن اعتماد دارید. شاید برای این خرید مجبور شوید، هزینه بیشتری بپردازید؛ اما دیگر ریسک یک خرید بدون اطمینان را به جان نمی‌خرید! 

اما چگونه برایتان چنین اعتمادی به وجود آمده‌است؟ برای پاسخ به این سوال، دو احتمال وجود دارد. ممکن است در گذشته تجربه خرید از آن برند را داشته باشید و یا خود اسم برند، احساسات اعتماد و تکیه کردن برایتان القا کند. 

در بیشتر موارد، مورد دوم اتفاق می‌افتد. به عنوان مثال، وقتی از حرف از دیجی کالا می‌شود، حتی اگر تجربه خرید از آن را هم نداشته باشیم، احساساتی سرشار از اعتماد به وجودمان می‌آید. نام دیجی کالا و تصویری که از آن بر ذهنتان نقش بسته است، سبب این اعتماد بی قید و شرطتان شده است. 

نمایی از تجربه کلمات اعتماد ساز در خرید آنلاین

برای جلب اعتماد مخاطب چه کنیم؟ 

و اما مهمترین سؤالی که برایتان ممکن است تا اینجای مطلب پیش آمده باشد، آن است که چگونه این اعتماد را ایجاد کنیم؟ 

فرقی نمی‌کند که بخواهید چنین کاری را برایتان خودتان انجام دهید، یا شرکتی که برای آن کار می‌کنید؛ در هر دو صورت، دستور العمل یکی است

راه‌های زیادی وجود دارد تا شما در نگاه مخاطبانتان معتبر شوید؛ اما یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین آنها، تولید محتوای درست است. 

شما با کمک راهکارهای روان شناختی، کاری می‌کنید و به گونه ای صحبت می‌کنید، تا مخاطب ترغیب شود، کاری را که دوست دارید (یعنی همان خرید محصولتان یا …) انجام دهد. 

اگر کمی سررشته در دنیای اینترنت داشته باشید، می دانید بخش زیادی از ابزارتان برای ایجاد این اعتماد، تولید محتوای متنی و کلمات آن است. در واقع بزرگترین سلاح شما، برای محافظت از هویت و اعتبار برند خودتان، کلماتی است که بر زبان می‌آورید و در وب سایتتان قرار می‌دهید. 

اهمیت این موضوع  برای فروش و ارائه خدمات به مشتری، بیش از 1000 برابر است. از این رو پیشنهاد می‌کنیم، تحت هیچ شرایطی، کلمات تأثیر گذار و قدرت آنها را دست کم نگیرید.

نمایی از خرید در فروشگاه اینترنتی و تاثیر کلمات اعتماد ساز

کلمات اعتمادساز (با تاثیر باورنکردنی و 12.7%ی)

در ادامه 22 مورد از کلمات اعتمادساز را برایتان لیست کرده‌ایم. کلماتی که مخاطب در برابر آنها نمی تواند مقاومت کند و به صورت ناخودآگاه، تصویر اعتماد به کسب و کارتان در ذهنش شکل می‌گیرد. این کلمات نه تنها در تولید محتوای وب سایت، بلکه برای تولید محتوایی تبلیغاتی فروشگاه هم عصای دستتان خواهد بود: 

  1. کارشناس
  2. تأیید
  3. متخصص
  4. بهترین
  5. زیرا
  6. معتبر و دارای اعتبار 
  7. مورد اطمینان 
  8. نگران نباشید
  9. هر زمان که بخواهید، می‌توانید لغو کنید 
  10. تأیید شده 
  11. قابل اعتماد 
  12. قابل برگشت 
  13. قابل تعویض 
  14. برگشت پول 
  15. بدون هیچ ضرری
  16. بدون هیچ خطری 
  17. خصوصی 
  18. بازپرداخت 
  19. پژوهش 
  20. ایمن
  21. امتحان شده 
  22. قبل از خریدتان، آزمایشی تست کنید 
  23. و … 

و در نهایت … 

به عنوان جمع‌بندی کوتاهی از این مطلب، می‌خواهیم بگوییم دانستنی‌های محتوا پادشاه محتوا را دنبال کنید؛ تا از به روزترین آموزش‌ها و فوت و فن‌ها، موفقیت کسب و کارتان آگاه شوید. 

این مطلب را با یک آمار جالب تمام می‌کنیم. جالب است بدانید، همین 23 مورد از کلمات اعتماد ساز که آنها را معرفی کردیم (که شاید سرسری از آنها، رد شده باشید) باعث شده‌است تا نرخ کلیک “خرید” برای کسب و کارها، 12.7% افزایش داشته باشد. آیا این عدد برایتان کافی نیست؟ یا نمی‌خواهی این افزایش 12.7%ی را به کسب و کارتان هدیه بدهید؟ منتظر چه هستید؟ هر زمان که نیاز داشتید به این مطلب مراجعه کنید و از کلمات آن، استفاده کنید. 

به همین دلیل است که می‌گوییم این کلمات اعتمادساز و تأثیر فوق‌العاده شان را دست کم نگیرید و در جای درست، بیانشان کنید. 

شما چه تجربه ای دارید؟ آیا توانسته‌اید با انتخاب کلمات اعتمادساز و درست، تأثیر دلخواهتان را روی مخاطب بگذارید؟ این تجربه جذابتان را در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان پادشاه محتوا، به اشتراک بگذارید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *