قوی‌ترین کلمات برای مخاطب تنبل (39کلمه+تاثیربخشی 98.3%ی)

39 عبارت خارق‌العاده یا همان کلمات برای مخاطب تنبل

می‌گویند یک تولید محتوا است و معجزه هایش! فرقی نمی‌کند که برای چه منظوری اینجا هستید و می‌خواهید با فوت و فن‌های تولید محتوا (که هرکسی به شما نمی‌گوید!) آشنا شوید. در هر صورت حتی اگر می‌خواهید در دنیای اینترنت دیده شوید، به تولید محتوای باکیفیت و ملس، نیاز دارید. در این مطلب می‌خواهیم، به شما بگوییم چرا ورودی‌هایتان کم است و 39 عبارت خارق‌العاده یا همان کلمات برای مخاطب تنبل به شما معرفی کنیم. از این رو:

  • اگر می‌خواهید ورودی‌هایتان را تا حد زیادی، افزایش دهید
  • می‌خواهید مخاطبان تنبل را به داخل سایتتان، بکشانید
  • و با کلمات قدرتمند در عنوان نویسی محتوا، آشنا شوید

پس به خواندن ادامه دهید و پادشاه محتوا را تا انتهای این مطلب، همراهی کنید:

کلمات در تولید محتوا، معجزه می‌کند

این روزها دنیای اینترنت به اولویت بسیاری از مردم تبدیل شده‌است و همه روزه بخش زیادی از وقتشان را، صرف گشت و گذار در آن می‌کنند. نیازی نیست راه دوری بروید! تنها کافی است جست و جوی کوچکی در گوگل یا شبکه‌های اجتماعی انجام دهید. بعد از آن متوجه سیل عظیم کسب و کارها و پیج‌های مختلف با انواع روش‌های تولید محتوا، خواهید بود.

به احتمال زیاد شما هم جزو یکی از صاحبان کسب و کارها هستید، یا شاید هم می‌خواهید تبدیل به یک نویسنده محتوا یا کپی رایتر فوق حرفه ای بشوید! اگر چنین است، باید بگوییم جای درستی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید.

همان‌طور که می‌دانید، بازاریابی در دنیای اینترنت، بر پایه ی محتوا است. با توجه به رقابت بسیار زیاد و سرسام آور کسب و کارها در این فضا، محتوای باکیفیت، حرف اول را می‌زند.

اگر می‌خواهید در اینترنت از رقیبان، پیشی بگیرید و یا بهترین کپی رایتر شرکتتان باشید، باید تولید محتوای باکیفیت را یاد بگیرید. اما چگونه؟

چطور محتوای باکیفیت تولید کنم؟

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که سبب می‌شود، از نوشته شما به عنوان یک “محتوای اصطلاحا خفن” و در خور مخاطب، یاد شود، ارزش آفرینی آن است.

اطلاعات از در و دیوار اینترنت می‌ریزند و مردم به دنبال دانستنی‌هایی ناب هستند! سعی کنید در محتواهایتان واقعاً چیزی به او یاد بدهید، خواسته‌هایش را دو دستی تقدیم کنید و او را راضی از وب سایتتان، راهی جاهای دیگر کنید.

و اما دومین ویژگی؟ برای آنکه این بتوانید این ارزش را به وجود بیاورید، نیاز دارید در کنار آن، مخاطب را به انجام کاری که شما می‌خواهید، ترغیب کنید. در واقع برای چنین کاری نیاز به شناخت روحیه مخاطبتان دارید و  بعد از آن باید به سراغ تولید محتوای تخصصی برای او بروید.

در این بین، یکی از بهترین راه حل‌ها برای چنین کاری، استفاده از کلمات جذاب و پرقدرتی است که متناسب با هر مخاطب در محتوایتان به کار می‌روند و تأثیر بی نظیری روی او می‌گذارند.

جذب مخاطب و کلمات برای مخاطب تنبل

کلمات برای مخاطب تنبل

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که ورودی مطالبتان کم است، یا نرخ تبدیل قابل توجهی ندارید، بدون تعلل، کلمات قدرتمند در تولید محتوا را فرا بگیرید. این عبارات، برایتان معجزه می‌کنند و باعث می‌شوند، مخاطب آن کاری را انجام دهد که شما می‌خواهید.

اگر مطالب و آموزش‌های سریالی پادشاه محتوا برای معرفی کلمات قدرتمند را دنبال کنید، برای هر دسته از مخاطبانتان، لیستی از این کلمات را به شما معرفی می‌کنیم.

این مطلب، به صورت خاص به کاربران تنبل اشاره دارد! آیا شما خودتان را فردی تنبل می‌دانید؟ اگر بله، حتماً می‌دانید که تنبلی، یکی از بزرگترین مانع‌ها برای انجام هر کاری است.

این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید؛ فردی که در دنیای واقعی تنبل است، در اینترنت، همان میزان تنبلی اش را به توان 1000 برسانید!

معمولاً مردم در اینترنت به دنبال راحت‌ترین و کوتاهترین پاسخ‌ها هستند؛ این در حالی است که از همان میزان مصرف انرژی کم، بیشترین نتیجه را هم می‌خواهند!

نمایی از قرار دادن کلمات برای مخاطب تنبل

بیایید لحظه ای فکر کنید. اکنون در کجای مسیر پیشرفت کسب و کارتان یا شغلتان قرار دارید؟ در ابتدا، در حال نتیجه‌گیری و یا در روند درآمدزایی؟ در هر کدام از این مراحل، متوجه شدید که مخاطب تنبل دارید، سریعاً به سراغ این مطلب بیایید و کلمات زیر را نه تنها در عنوان‌هایتان، بلکه در طول محتوا هم به کار ببرید.

کلمات برای مخاطب تنبل که همه چیز را بیش از حد برای او ساده و بدون صرف انرژی، نشان می دهد؛ عبارتند از:

  1. در دسترس
  2. با جزئیات
  3. کامل
  4. تمام و کمال
  5. آسان
  6. ابتدایی
  7. ساده
  8. بازی
  9. مقرون به صرفه
  10. بدون دردسر
  11. فرمول
  12. رایگان
  13. بدون نیاز به پرداخت
  14. جامع
  15. قابل دانلود
  16. هدیه
  17. راهنما
  18. در کمتر از ..
  19. فهرست مطالب
  20. فوری
  21. لیست کوتاه
  22. مدل
  23. الگو
  24. بدون هیچ تلاشی
  25. همین لحظه
  26. طرح اولیه
  27. واضح و روشن
  28. سریع
  29. آماده
  30. نقشه راه
  31. قدم به قدم
  32. گام به گام
  33. ترفند
  34. فوت و فن
  35. تکنیک
  36. نکته
  37. دقیقه
  38. ثانیه
  39. عددهای کوچک
  40. و ….

سخن آخر

بدون شک تنبلی، تنها ویژگی مخاطبان شما نیست. هر چه بتوانید به شناخت بیشتری از مخاطبانتان دست پیدا کنید، محتوای قدرتمندتان هدفمندتر خواهد بود.

نیازی نیست تمامی این کلمات را در محتوایتان به کار ببرید؛ اما اگر امکان استفاده از این کلمات با انواع دیگری وجود دارد، حتماً این موارد را انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید عوامل زیادی دست به دست هم می‌دهند تا مخاطب شما، وارد صفحه تان شود، محتوایتان برایش راضی کننده باشد و کار دلخواه شما را انجام دهد.

اولین قدم، یعنی ورود و رضایت از محتوا را این کلمات تا حدود زیادی برایتان برمی‌دارند. این اولین قدم را دست کم نگیرید؛ چرا که بدون وجود آن، مراحل بعدی بی معنا خواهد بود.

و در نهایت پیشنهاد می‌کنیم، دانستنی‌های محتوا پادشاه محتوا را دنبال کنید و نهایت استفاده را از آموزش‌های ما ببرید. امید است این مطلب برایتان ارزش ایجاد کرده باشد و با معرفی کلمات برای مخاطب تنبل، سهمی در پیشرفت هایتان داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *