اولین‌نفری باشید که 34 کلمه پرقدرت برای تحریک حس کنجکاوی مخاطبان را می شناسد!

کلمات قدرتمندی که برای تحریک حس کنجکاوی مخاطب به شما کمک می کنند

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید به جای تولید محتواهای معمولی، یک تولید محتوای فوق جذاب و حرفه ای انجام دهید، جای درستی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید. آیا تا به حال تجربه تولید محتوای متنی را داشته‌اید؟ اگر پاسختان بله است؛ مطمئناً می‌دانید که بزرگترین ابزاری که برای وادار کردن مخاطب به انجام کاری دارید، کلمات هستند. در واقع فرق یک کپی رایتر حرفه ای و مبتدی، در همین‌جا مشخص می‌شود! چرا شما یکی از آن، حرفه ای‌ها که حسابی قدرت محتواهایشان زبانزد است، نباشید؟ اگر آموزش‌های سریالی پادشاه محتوا را خوانده باشید، می‌دانید که این قسمت سوم از مجموعه کلمات قدرتمند در تولید محتوا است. از این رو پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید:

  • یک کپی رایتر فوق‌حرفه‌ای باشید
  • محتوایی باکیفیت مثل آب خوردن تولید کنید
  • با کلماتتان حس کنجکاوی مخاطب را تحریک کنید
  • او را وادار به خواندن مطلبتان کنید

به خواندن ادامه دهید و آژانس تولید محتوا پادشاه محتوا را تا انتهای این مطلب، همراهی کنید..

چرا باید برای انتخاب کلمات در تولید محتوا ارزش قائل باشیم؟

بیایید کمی با هم روراست باشیم! حتی اگر خفن‌ترین تولیدکننده محتوا در دنیا هم باشیم، خود ما هم در دام کلمات می‌افتیم.

کلمات، یکی از قوی‌ترین بخش‌های هر تبلیغات و محتوایی هستند که با هدف گرفتن بخش‌های عاطفی و روانشناختی وجودمان، در برابر آنها، تسلیم می‌شویم.

همین لحظه که در حال خواندن این مطلب هستید، نام یکی از بهترین کسب و کارهایی که از محصولات و یا خدماتش استفاده کرده‌اید را به یاد بیاورید!

 

این مطلب را هم بخوانید: اموجی در گوگل😍؛ از چگونگی تا غوغایی که در سئوی وب‌سایت، برپا می‌کند!

 

آیا می‌دانستید کلمات برای آنکه که نام آن برند در ذهنتان ثبت شود، تأثیر فوق‌العاده زیادی داشته‌اند؟ یا اگر خریدی کرده‌اید و از خدمات آن شرکت استفاده کرده‌اید، بدون شک یکی از عواملی که سبب این خرید شده‌است، کلماتی بوده‌اند که در لا به لای محتواها به شما نشان داده شدند.

پس تحت هیچ شرایطی، کلمات و قدرت فوق‌العاده شان را دست کم نگیرید!

آموزش‌های سریالی ما را دنبال کنید و قدرتمندترین کلمات را فرا بگیرید.

استفاده از این کلمات، به شما این امکان را می‌دهد که یکی از سریع‌ترین راه‌های بالا بردن نرخ تبدیل وب سایت، شبکه‌های اجتماعی و … تان را تجربه کنید . موفقیت را به کسب و کارتان هدیه دهید.

استفاده از این کلمات، به شما این امکان را می‌دهد که یکی از سریع‌ترین راه‌های بالا بردن نرخ تبدیل وب سایت، شبکه‌های اجتماعی و … تان را تجربه کنید . موفقیت را به کسب و کارتان هدیه دهید.

بیش از این منتظرتان نمی‌گذاریم، برویم تا با کلمات هیجان انگیز برای تحریک حس کنجکاوی، آشنا شویم:

 

این مطلب را هم بخوانید: کلمات کلیدی طولانی، چرا گنجی‌ست که فروشتان را 178% بیشتر می‌کند؟

کلماتی که به مخاطبتان، حسابی حس کنجکاوی می‌دهد

کنجکاوی هم مانند هر حس دیگری، یکی از میل‌های غریزی وجود انسان است. ما همه روزه کارهای مختلفی برای ارضای این حس انجام می‌دهیم. مخاطبتان هم از این قاعده مستثنی نیست.

اما از شما می‌خواهیم، حس کنجکاوی کاربران را شما تحریک و البته برطرف کنید! چگونه؟ با استفاده از این کلمات:

  1. اولین باشید
  2. اولین نفری باشید که …
  3. این راز را فقط شما می‌دانید ..
  4. مخفی
  5. اعترافات
  6. پشت صحنه
  7. خارق‌العاده
  8. فهرست سیاه
  9. محرمانه
  10. بحث‌برانگیز
  11. دیوانه کننده
  12. شوخی
  13. غیرمجاز
  14. دیده نشده
  15. فاش کردن
  16. احمقانه
  17. راز
  18. جذاب
  19. پنهان
  20. مختص افراد خاص
  21. بدون نیاز به پرداخت
  22. با هزینه 0 تومانی
  23. دزدکی
  24. بعید
  25. منحصر به فرد
  26. رمز دار
  27. عجیب و غریب
  28. شوکه کننده
  29. کشف نشده
  30. نامعلوم
  31. غیر متعارف
  32. رمزگشایی
  33. ناگفته‌ها
  34. آخری را شما بگویید

راستی، اگر می‌خواهید آموزش‌های دیگر سری مقالات قدرتمندترین کلمات در تولید محتوا را بخوانید و به آسانی فرا بگیرید، مطالب زیر کمکتان می‌کند:

راستی، اگر می‌خواهید آموزش‌های دیگر سری مقالات قدرتمندترین کلمات در تولید محتوا را بخوانید و به آسانی فرا بگیرید، مطالب زیر کمکتان می‌کند:

قسمت اول:

قوی‌ترین کلمات برای مخاطب تنبل (39کلمه+تاثیربخشی 98.3%ی)

قسمت دوم:

کلمات اعتمادساز ؛ معرفی22موردی که مخاطب نمی‌تواند دربرابرشان، مقاومت کند

و در نهایت …

و در آخر، به عنوان جمع‌بندی کوتاهی از این مطلب، لازم است بگوییم که تک تک این کلمات را متناسب با نیازتان، در هر جایی که عشقتان می‌کشد استفاده کنید. (البته به جز استفاده‌های منفی)

از عنوان مطالبتان، داخل آنها، کپشن‌هایتان، تبلیغات، روی بنرهایتان و … گرفته تا روی عنوان‌های ایمیل و صفحات فرود و …!

آخرین مورد را شما به ما بگویید. اگر تا به حال تجربه شنیدن کلمه ای را داشته‌اید که حسابی حس کنجکاوی را تحریک کرده‌است، در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان دانستنی‌های محتوا پادشاه محتوا، به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *